Galvanistraat 1
6716 AE Ede
Huurprijs: € 523,- p/m
0318 582 285

Omschrijving

Ondernemerscentrum Bouwstede biedt volledig nieuw ingerichte en fullservice kantoorruimtes aan vanaf 20 m².

Kantorencomplex Ondernemerscentrum Bouwstede is gelegen in Ede Gelderland aan de uitvalsweg naar de A12 en de A30. Zeer goed en gemakkelijk bereikbaar via station Ede-Wageningen (op 10 minuten afstand) en de bushalte voor de deur alsmede door de ligging op de grens van bedrijventerrein 'De Frankeneng' en de bebouwde kom van Ede.

Het complex bestaat uit twee gebouwen, die in het midden worden verbonden door de centrale receptie.

De Oostvleugel is in 2017 opgeknapt en heringericht tot Bouwstede 2.0. Kleinschalige kantoorruimtes, volledig gestoffeerd en naar keuze gemeubileerd. De daarbij horende diensten zitten in het servicepakket, zoals receptie, ICT, postverzorging, schoonmaak algemene ruimtes, beveiliging, gebouwbeheer en -onderhoud. Via de receptie zijn vergaderzalen of spreekkamers te boeken. De business lounge/restaurant achter de receptie is voor iedereen toegankelijk.

Vloeroppervlakte
Kantoorruimtes vanaf ± 20 m².

Parkeergelegenheid
Rondom het pand is er meer dan voldoende parkeergelegenheid (200 P) te vinden, inclusief bezoekersplekken. Beveiligde fietsenstalling.

Opleveringsniveau
Standaard voorzien van armaturen, systeemplafonds, vloerbedekking en lamellen. De ruimten zijn voorzien van centrale verwarming en topkoeling die centraal via tijdklokken worden aangestuurd. Per kantoorunit van 20 m² zijn op de kabelgoten 2 dubbele wandcontactdozen gemonteerd. Voor data en telecom zijn er minimaal 4 aansluitingen aanwezig, die voorzien zijn van cat.5 bekabeling. Aan de buitenkant van de kozijnen bevinden zich zonweringen die automatisch worden aangestuurd.

Fullservice, inbegrepen in de huurprijs
- Receptieservices van 8.45 - 17.00 uur;
- Postverwerking, inkomend en uitgaand;
- Dagelijkse schoonmaak van de algemene ruimtes;
- Huur- en serviceadministratie;
- Beveiliging en voorzien van alarm;
- Onderhoud gebouw en faciliteiten;
- Koffie en thee gebruik (bij normaal kantoorgebruik);
- Gebruik van gemeenschappelijke ruimtes;
- Gebruik van keukenfaciliteiten op elke etage;
- Businesslounge op begane grond;
- Beveiligde en verwarmde fietsenstalling.

Bijzonderheid
Als huurder is er 24/7 toegang tot het kantoor. Business Lounge is de hele dag geopend met gratis internet. Tussen de middag wordt tegen betaling lunch geserveerd.

Optionele service*
- Telefoonantwoordservice;
- Telefoon-, kopieerkosten en frankeerkosten;
- Secretariële ondersteuning;
- Gebruik van vergaderzalen (per uur);
- Catering via onze inhouse cateraar Food2 pack;
- ICT-telefonie servicepakket;
- Flexwerkplekken en Flex-Offices.
* Individuele afrekening per maand op basis van verbruik.

Optionele huur
- Vergadercentrum: spreekkamers en vergaderzalen voor 2-35 personen. De zalen zijn voorzien van gratis wifi en presentatiemiddelen, zoals beamer, ledscherm of flip-over. Ook voor niet-huurders beschikbaar. Catering via Business lounge behoort tot de mogelijkheden. Huurders hebben 50% korting op de vergaderzalen;
- Flexplekken: werkplek met internet beschikbaar tijdens kantooruren;
- Virtuele kantoren: een eigen postadres en gasten ontvangen in plaats van thuis. U krijgt 25% korting op de vergaderzalen/spreekkamers.

Aanvaarding
Op korte termijn.

Bijzonderheden
Flexibele huurperioden bespreekbaar.

Huurvoorwaarden
Huurprijs
€ 523,-- kantoor vanaf 20 m² per maand exclusief BTW, inclusief gas, water en elektra.

Prijzen optionele ruimtes/service*
€ 125,-- flexibele werkplekken per maand.
€ 75,-- virtueel kantoor.
€ 30,-- secretariële ondersteuning (per uur).
€ 15,-- vergaderruimte/coachruimte 4 personen (per uur).
€ 25.-- vergaderruimte 10-13 personen (per uur).
€ 45,-- huur vergaderruimte Kruispunt, 18 personen.
€ 39,-- ICT-telefonie servicepakket per maand.
* prijzen zijn exclusief BTW en afhankelijk van grootte/gebruiksduur.

Huurtermijn
Flexibele huurperioden bespreekbaar.

Indexering
Jaarlijks conform consumentenprijsindex CPI.

Zekerheidsstelling
Drie (3) maanden huur inclusief BTW (ROZ-model).

Betaling
Per kalenderkwartaal vooruit.

Aanvaarding
Per direct.

Het bovenstaande behelst geen aanbod doch slechts een vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot het daarbij genoemde onroerend goed. Wij kunnen niet instaan voor de juistheid of volledigheid van deze gegevens.

Kenmerken

Overdracht
Status beschikbaar
Huurprijs € 523,- p/m
Bestemming Kantoorruimte
Ligging Bedrijventerrein
Parkeren Parkeren op eigen terrein mogelijk
Mijn favorieten 1
Mijn favorieten
U heeft nog geen favorieten.